وبلاگی مخصوص الغدیریا
وبلاگی مخصوص الغدیریا
سعید جوزی

uTorrent 3.1.3 Build 27167

Posted: 08 May 2012 06:49 PM PDT

µTorrent is a small and incredibly popular BitTorrent client.

Google Drive 1.0.2975.8828

Posted: 08 May 2012 06:49 PM PDT

Google Drive is a place where you can create, share, collaborate, and keep all of your stuff. Whether you’re working with a friend on a joint research project, planning a wedding with your fiancé or tracking a budget with roommates, you can do it in ...

DC++ 0.799

Posted: 08 May 2012 06:49 PM PDT

DC++ is an open source client for Windows for the Direct Connect network. Direct Connect allows you to share files over the Internet without restrictions or limits. The client is completely free of advertisements and has a nice, easy to use interface...

Adobe Creative Suite Production Premium CS6 - دانلود آدوب مجموعه ممتاز CS6

Posted: 08 May 2012 06:47 PM PDT

مجموعه ممتاز Adobe Creative Suite Production Premium CS6 امکاناتی همچون محیط ویرایش تصویری جدیدی از Adobe Premiere Pro، ابزار 3D و متن و شکل اکسترود شده در Adobe After Effects، ابزار گرافیکی جدید در Adobe Photoshop Extended، سرعت ویرایش در Adobe Audition، مدل های تازه از تیم Adobe Prelude برای استفاده در ورود و مصرف و در آخر Adobe SpeedGrade برای درجه بندی رنگ ارائه شده است. Adobe نامی آشناست در زمینه ی گرافیک و طراحی کامپیوتری که این بار با مجموعه عظیم Adobe Creative Suite Production Premium CS6 نرم افزار های گرافیکی ممتز خود را ارائه داده است. در این مجموعه تمام نرم افزار های مورد نیاز در زمینه های طراحی گرافیکی، میکس و مونتاژ فیلم که از طرف شرکت Adobe تا کنون ارایه گشته است با آخرین ویرایش و تغییرات قرار داده شده است. این مجموعه نرم افزار قدرتمند نیاز هر طراح و گرافیستی را برآورده می سارد و با امکان طراحی بدون محدودیت و ارائه تمام ویژگی های بی نظیر، طراح را قادر میسازد تا طراحی جالب و خلاقانه ایجاد نماید. ملاک دیگری که در ارائه نرم افزار های این مجموعه مورد توجه قرار گرفته است سرعت در کار می باشد که نرم افزار ها را به نحوی ویرایش و ارایه نموده اند که به کار شما سرعت بخشی کرده و این کار برای طراحان مهم است که ایده ها را سریعتر به یک طرح تبدیل نمایند. نکته جالب دیگری که در این مجموعه دانلود Adobe مورد توجه قرار گرفته رعایت تمام و کمال استاندارد های طراحی می باشد. از قابلیت های جدید نرم افزاری دانلود آدوب قابل ذکر در این مجموعه می توان به این موارد اشاره کرد : اضافه نمودن تکنولوژی Content-aware برای سهولت انتخاب و انتقال تصاویر در Photoshop Extended، قابلیت Simplified 3D design برای 3 بعدی کردن طرح ها (تحریک و تشجیع اشیاء) و ایجاد سایه ی عالی برای اشیاء در Photoshop Extended، ایجاد ویدیو بصری در Photoshop Extended، قابلیت Seamless vector pattern در نرم افزار Illustrator، قابلیت Powerful image tracing در نرم افزار Illustrator و ... . شما دوستان هم اینک می توانید این مجموعه Adobe Creative Suite CS6 عظیم و قدرتمند CS6 را از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و از آن لذت ببرید. نرم افزار های موجود در این سری برنامه Adobe Adobe Premiere Pro CS6 After Effects CS6 Photoshop CS6 Extended Adobe Audition CS6 SpeedGrade CS6 Prelude CS6 Illustrator® CS6 Encore® CS6 Flash® Professional CS6 Media Encoder CS6 Bridge CS6

دانلود AKVIS Refocus 2.0.205.8566 - نرم افزار اصلاح فوکوس تصاویر

Posted: 08 May 2012 06:47 PM PDT

دانلود AKVIS Refocus 2.0.205.8566 - نرم افزار اصلاح فوکوس تصاویر

دوربین های عکاسی همراهی مناسب برای ضبط لحظات روزانه می باشند و هر کدام دارای تنظیمات خودکار برای تسریع عملیات عکس برداری می باشند. اما برخی مواقع دوربین ها در فوکوس روی اشیاء به صورت خودکار دچار مشکل می شوند و تصویر غیر شفاف به نظر می رسد. AKVIS Refocus برای ترمیم چنین تصاویری کاربرد دارد.
AKVIS Refocus می تواند شفافیت را به تصاویر خارج از فوکوس برگرداند. این نرم افزار کل یک تصویر را پردازش کرده و تنها فوکوس قسمت هایی که شما مشخص کرده اید را ترمیم می کند. حتی اگر تصویر به اندازه کافی شفاف به نظر برسد، باز هم جایی برای بهینه سازی آن وجود دارد. برای ساخت جلوه های ویژه و جلب توجه قسمت های خاصی از عکس، می توانید از فوکوس انتخابی نرم افزار استفاده کنید.
در عکاسی دیجیتال ، تکنیک فوکوس انتخابی برای تصاویر پرتره، ماکرو و عکس های Close-Up کاربرد دارد. برای این اهداف، یک سویچ برای حالت Aperture وجود دارد و تنظیماتی برای قرار گرفتن اشیاء در فوکوس وجود دارد.
در AKVIS Refocus شما می توانید از دو مداد (ابزار) برای مجزا کردن موضوعات از پس زمینه و تنظیم کردن افکت های فوکوس انتخابی استفاده کنید. پیش تنظیماتی نیز در نرم افزار وجود دارد که هر کدام درجه های مختلفی از شفافیت و تندی رنگ های تصاویر را ایجاد می کنند.

AKVIS Refocus

برای بدست آمدن افکت فوکوس انتخابی واقع گرایانه تر، می توانید یک قسمت از عکس را شفاف تر کنید و قسمت های دیگر تصویر را مات باقی بگذارید. امکانات حذف فوکوس نیز در AKVIS Refocus وجود دارند که به شما امکان مات کردن پس زمینه را می دهند.
AKVIS Refocus دارای دو نسخه به صورت نرم افزار مستقل و یا پلاگینی برای برنامه های ویرایشگر محبوبی مانند Adobe Photoshop, Photoshop Elements و Corel Paint Shop Pro می باشد.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Alien Skin Eye Candy 6.1.1.1137 - مجموعه ای از فیلترهای فتوشاپ

Posted: 08 May 2012 06:47 PM PDT

دانلود Alien Skin Eye Candy 6.1.1.1137 - مجموعه ای از فیلترهای فتوشاپ

Eye Candy 6 مجموعه ای از 30 فیلتر منحصر به فرد فتوشاپ می باشد که کاربرد زیادی در انواع طراحی از رابط های گرافیکی وبسایت ها تا لوگوهای زیبا می باشند. شبیه سازی واقع گرایانه حوادث طبیعی این افکت ها برای شما نتایجی زیبا و با جزئیات بالا را فراهم می کند.
رابط گرافیکی Eye Candy 6 بسیار ساده بوده و استفاده از آن زمان بسیار اندکی از شما خواهد گرفت. هم اکنون افکت های موجود در آن با سایز تصویر شما تنظیم می شوند و بدین ترتیب افکتی واقع گرایانه تر تولید می کنند. بیش از 1500 پیش تنظیمات از طراحی های حرفه ای که به صورت مناسبی دسته بندی شده اند، به شما امکان مرور سریعتر را می دهند.
از امکانات مهم و جدید Eye Candy می توان به حالت رنگی CMYK، افزایش شتاب با استفاده از قدرت پردازشگرهای چند هسته ای، پشتیبانی از فتوشاپ 64bit و دو پنل ساختگی برای فتوشاپ CS4 و نسخه های جدیدتر فتوشاپ اشاره کرد.ویرایش غیر تخریبی با استفاده از فیلترهای هوشمند فتوشاپ یا نقاشی افکت ها روی لایه های جدید از دیگر امکانات نرم افزار می باشند.
سایر امکانات نرم افزار Eye Candy :
- کارآیی بالا با استفاده از موتور رندرینگ قدرتمند که می تواند خیلی سریعتر افکت ها را روی تصاویر بزرگ قرار دهد.
- فیلترهای Eye Candy 6 می توانند با سایز تصاویر هماهنگ شوند تا افکت های زیباتری را در زمان کمتری برای شما خلق کنند.
- تنظیمات نرم افزار دوباره سازمان دهی شده اند و هم اکنون دارای دسته بندی هستند.

Eye Candy

- فیلتر آتش موجود در این نسخه بسیار طبیعی بوده و لبه های شفاف دود آن می توانند شعله های بسیار واقع گرایانه تری برای شما خلق کنند.
- پنل ها : پنل هایی برای فتوشاپ CS4 فراهم شده اند تا فیلترهای Eye Candy در آن قرار گیرند تا تنها با یک کلیک بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.
- ویرایش غیر تخریبی : تمامی فیلترهای موجود دارای گزینه هایی هستند تا روی لایه های جدید ایجاد شوند و تصویر اصلی را دستکاری نکنند.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Paragon Hard Disk Manager 12 Professional v10.0.19.15177 - نرم افزار مدیریت هارد دیسک

Posted: 08 May 2012 06:47 PM PDT

دانلود Paragon Hard Disk Manager 12 Professional v10.0.19.15177 - نرم افزار مدیریت هارد دیسک

Hard Disk Manager Professional نرم افزاری کامل و قدرتمند برای مدیریت هارد دیسک می باشد. این نرم افزار دارای مجموعه ابزار قدرتمندی است که به صورت ویژه برای حل مشکلات احتمالی هارد دیسک در حین استفاده از ویندوز می باشد. موتور بسیار قدرتمند پارتیشن بندی این نرم افزار به صورت جامعی با تمامی تکنولوژی های مدرن هارد درایوها کارآیی دارد.
امکانات نرم افزار Hard Disk Manager Professional :
- ساخت، فرمت، حذف، Undelete، مخفی کردن و آشکار کردن هارد درایوها، فعال یا غیر فعال کردن پارتیشن ها، تغییر یا حذف نام درایو، تغییر برچسب پارتیشن هارد دیسک، تبدیل سیستم های پرونده بدون فرمت کردن، بررسی یکپارچگی سیستم های پرونده و غیره.
- مجزا کردن سیستم عامل و اطلاعات با تجزیه یک پارتیشن به دو پارتیشن مختلف از یک نوع مشابه .
- یکی کردن فضای خالی دیسک از دو پارتیشن هم جوار (NTSF، FAT16/FAT32) در یک پارتیشن بزرگتر.
- توزیع مجدد فضای خالی.
- تبدیل دیسک های عادی MBR به دیسک های GPT.
- یکپارچه سازی NTFS و FAT.
- تصحیح و مدیریت بوت برای مدیریت چندین سیستم عامل روی کامپیوتر.
- تهیه نسخه پشتیبان از سکتورها یا فایل ها به همراه آپدیت های افزایشی یا تفاضلی.

Hard Disk Manager Professional

- تهیه نسخه پشتیبان در پارتیشن های فراخوانی شده یا فراخوانی نشده، دستگاه های حافظه خارجی، دیسک های CD/DVD/Blu-ray ، شبکه های به اشتراک گذاشته شده، سرورهای FTP/SFTP و پارتیشن های ایمن و مخفی شده.
- Wizard تهیه بک آپ هوشمند.
- استخراج ساده فایل ها و پوشه ها از ایمیج های نسخه پشتیبان از طریق Wizard بازیابی بدون نیاز به بازیابی کل ایمیج.
- تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی به/از سرورهای FTP/SFTP.
- رمزگذاری و قرار دادن پسورد روی بک آپ ها.
- کپی یک هارد دیسک کامل یا پارتیشن های مجزا و امکان تغییر سایز یک پارتیشن در حین کپی برداری.
- انتقال سیستم های موجود و Bootable کردن آنها در یک محیط سخت افزاری جدید.
- پشتیبانی از ماشین های مجازی مختلف مانند MS Virtual PC, VMware Workstation, VMware Fusion, Oracle VirtualBox 4.
- پشتیبانی از ویندوز 7.
- پشتیبانی از Apple HFS+.
- پشتیبانی از جدیدترین استانداردهای HDD.
- پشتیبانی از USB3.0.

 ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی پکیج نرم افزار Adobe Master Collection CS6 پکیج نرم افزار Adobe Master Collection CS6
Adobe Master Collection CS6 نام کامل ترین مجموعه نرم افزاری شرکت Adobe می باشد که شامل تمام نرم افزار های گرافیکی ، طراحی وب ، میکس و مونتاژ فیلم و ... میباشد . نرم افزار های این بسته عبارتند از: - Photoshop® CS6 Extended - After Effects® CS6 - ...
 توضیحات بیشتر
خرید پستی 

 - آموزش Autodesk MAYA 2012 به زبان فارسی 
 - آموزش Autodesk 3DMAX 2012 به زبان فارسی 
 - سری چهارم جعبه ابزار طراحان ویدیویی Digital Juice : Motion Designers Toolkit 4 
 - سری پنجم جعبه ابزار طراحان ویدیویی Digital Juice : Motion Designers Toolkit 5 

مجموعه وکتورهای گرافیکی و زیبا Vivid Backgrounds Mix

Posted: 08 May 2012 06:47 PM PDT

وکتورها تصاویر گرافیکی هستند که مهمترین ویژگی آن ها بزرگ شدن ابعاد بدون افت کیفیت است و از این رو برای بسیار از کارهای گرافیکی از آن ها استفاده می شود و برای استفاده از ان ها به برنامه های گرافیکی مانند فتوشاپ نیاز دارید . برای شما علاقه مندان به گرافیک ، مجموعه ای [...]

ساعت زیبا و کاربردی Simple Clock Widget – نوکیا سیمبیان ۳

Posted: 08 May 2012 06:47 PM PDT

Simple Clock Widget – با این برنامه می توانید برروی صفحه نمایش گوشی خود یک ساعت زیبا و سه رنگ (سبز ، قرمز و آبی) داشته باشید . این گدجت برروی گوشی های نوکیا سیمبیان ۳ قابل اجرا است که گوشی هایی همچون Nokia 700, Nokia 701, Nokia C7-00, Nokia E7-00, Nokia N8-00 جزء دارندگان [...]

تبدیل فایل های PDF توسط Okdo Pdf to All Converter Pro v4.6

Posted: 08 May 2012 06:47 PM PDT

Okdo Pdf to All Converter Pro به راحتی می تواند فایل های PDF شما را به سایر فرمت های رایج تبدیل کند . فرمت های doc, docx, docm, xls, xlsx, xlsm, rtf, ppt, pptx, pptm, txt, htm, pdf, jpeg, jpg, bmp, gif, tif, png, emf, wmf, ico, jp2, j2k, pcx, rle, tga, swf برای بخش [...]

بازی سرگرم کننده Riptide GP v1.3.1 – آندروید

Posted: 08 May 2012 06:47 PM PDT

Riptide GP یک بازی ورزشی و مسابقه ای می باشد که می توان این بازی را از اولین بازی های با کیفیت و واقع گرایانه نسبت به فیزیک آب دانست . بازی درمکان های مختلفی برگزار می شود و با پرش و انجام حرکات های نمایشی ، می توانید امتیاز کسب کنید و مهارت های [...]

مدیریت قدرتمند دانلود با iDownloadAll v2.6 – آیفون و آیپد

Posted: 08 May 2012 06:47 PM PDT

iDownloadAll شما را قادر می سازد تا با نهایت سرعت انواع فایل های آنلاین را از وب سایت های مختلف دانلود کنید و آن رو برروی آیفون و یا آیپد خود ذخیره کنید . این نسخه قابلیت مشاهده برخی از فرمت های رایج را نیز به شما می دهد . به طور همزمان قادر به [...]

آنتی ویروس Dr. Web Anti-virus 6.00 – نوکیا S60v3،v5 و Symbian^3

Posted: 08 May 2012 06:47 PM PDT

برای محافظت همه جانبه از گوشی خود ، می توانید از ضدویروس قدرتمند Dr. Web Anti-virus استفاده کنید که پس از نصب ، به صورت کامل کار تامین امنیت گوشی شما را برعهده می گیرد . قادر خواهید بود تا تمام اطلاعات موجود در گوشی خود ، نظیر فایل های فشرده (ZIP, SIS, CAB, RAR, [...]

بازی مدیریتی افسانه آتلانتیس Legends of Atlantis Exodus v1.18

Posted: 08 May 2012 06:47 PM PDT

Legends of Atlantis Exodus یک بازی مدیریتی و استراتژیکی مناسب و کم حجم برای PC می باشد که در زمان های گذشته در حال جریان است . می بایست برای مردم و پادشاهی خود تلاش کنید . موج های عظیم ، لرزش کوه ها باعث آتش گرفتن مزارع شده اند و در این زمان وظیفه [...]

مدیریت حرفه ای تصاویر با Ashampoo Photo Commander 10 v10.0.2

Posted: 08 May 2012 06:47 PM PDT

Ashampoo Photo Commander نام یک نرم افزار ایده آل در زمینه مدیریت، بهینه سازی و اعمال ویرایشات مختلف بر روی عکس های دیجیتال می باشد. ظاهر مینیاتوری محیط کار این نرم افزار این امکان را به شما میدهد تا به یک مرور کلی بر روی کالکشن عکس های خود یا عکس های موجود در فولدر [...]

مجموعه ۱۲۵ والپیپر با کیفیت و دیدنی Best HD Wallpapers

Posted: 08 May 2012 06:47 PM PDT

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۲ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر [...]

دانلود بازی Angry Birds Space v1.1.0 برای PC

Posted: 08 May 2012 06:47 PM PDT

Angry Birds Space v1.1.0 – جنگ همچنان ادامه دارد ! بعد از دزدی های خوک ها از تخم مرغ های پرندگان عصبانی ، ناگهان این پرندگان عصبانی خود را در یک نبردی در سرتاسر کهکشان می یابند ، که با خوک های فضایی محاصره شده اند. خوشبختانه پرندگان خشمگین دارای نیروهای ماورای طبیعه خود هنوز [...]

دانلود مستند Wild Snake Underworld 2012

Posted: 08 May 2012 06:47 PM PDT

  National Geographic – Wild Snake Underworld (2012) 720p HDTV Mkv | دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |     نام مستند :National Geographic – Wild Snake Underworld – حیات وحش مارهای زیرزمین سال انتشار: ۲۰۱۲ مدت زمان: ۴۴ دقیقه حجم : ۸۸۸ مگابایت کیفیت : ۷۲۰p HDTV زبان : انگلیسی زیرنویس فارسی [...]

رفع مشکلات ویندوز توسط RegVac Registry Cleaner 5.02.08 Retail

Posted: 08 May 2012 06:47 PM PDT

RegVac Registry Cleaner یک نرم افزار کم حجم در زمینه پاک سازی رجیستری می باشد که کارایی و عملکرد کامپیوتر شما را به بالاترین حد می رساند. با استفاده روزانه از کامپیوتر، سرعت آن با افزایش ورودی های نادرست رجیستری، ارورهای رجیستری و فایل های از کارافتاده کاهش چشم گیری پیدا میکند. نرم افزار RegVac [...]

تم بسیار زیبا و تماشایی Saplings Theme – ویندوز ۷

Posted: 08 May 2012 06:47 PM PDT

تم جذاب و بسیار دیدنی Saplings Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.       رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود – 10.8 مگابایت | لینک کمکی  

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط سعید جوزی